Univé: 'We hebben dagelijks te maken met de gevolgen van onoplettendheid in het verkeer'

191 keer bekeken



Heb jij ook een goede ervaring met MONO? Deel je case >

Als schadeverzekeraar hebben we dagelijks te maken met de gevolgen van onoplettendheid in het verkeer. In samenwerking met de provincie Drenthe hebben we bij Univé een bewustwordingscampagne opgezet en we committeren ons aan MONO.

Onze aanpak

  • In samenwerking met VVN en de Provincie Drenthe zijn medewerkersbijeenkomsten voor de collega’s in Drenthe georganiseerd.
  • De meeste indruk maakte het persoonlijke verhaal van collega Fred die zijn 14 jarige dochter verloor aan de gevolgen van het bellen op de fiets.

Dit hebben we bereikt

De 2 bijeenkomsten zijn door 150 collega’s bezocht en daarnaast zijn er ongeveer 80 collega’s die via een livestream hebben meegekeken. Massaal werd na afloop de handtekening op het bord geplaatst, waarmee medewerkers beloven MONO te rijden.

Onze tip!

De meeste collega’s vonden het verhaal van VVN en het persoonlijke verhaal van Fred impactvol. Dat is de sleutel om bewustwording op dit thema te vergroten.

DIT ZIJN ONZE BELANGRIJKSTE WAARDETHEMA'S:

Kosten 

Veilig 

Werkgeverschap 

Imago 

 Innovatie

 

DIT IS DE AANPAK VAN

 

 

 

 
 


Heb jij ook een goede ervaring met MONO?

Deel je case > 

Afbeeldingen

Twitter

Cookie-instellingen