De campagne richt zich binnen de zakelijke markt op bedrijfstakken waarin werknemers vaak onderweg zijn, zoals de transport- en bouwsector, de zorg en consultancybedrijven.
Rijden zonder afleiding
We zetten een sociale norm neer: het is normaal om te rijden zonder afleiding. Zorg daarom als werkgever voor een veilige werkomgeving, óók onderweg. Bijvoorbeeld door je collega niet te bellen of appen als je weet dat-ie onderweg is.
De campagne helpt MT-leden en HR-managers op weg die op zoek zijn naar meer informatie over veilige verkeersdeelname door hun werknemers. De advertenties verwijzen hen door naar tips en middelen om MONO door te voeren in hun organisatie. En naar inspirerende voorbeelden van bedrijven die al MONO rijden.
Versterkt
De online campagne loopt nog de hele maand december. De campagne wordt offline versterkt door de MONO-matrixborden boven de weg en de MONO-borden langs de weg. In januari krijgt de MONO-zakelijk campagne een vervolg met online video’s.
Wat kun je als werkgever doen?
Gelijk aan de slag met MONO? Bekijk de toolkit voor praktische tips, adviezen en middelen om je medewerkers tet ondersteunen ongestoord onderweg te zijn.