Picnic Safety Week confronteert en inspireert

Overheid

Tijdens een speciale Safety Week heeft online supermarkt Picnic uitgebreid aandacht gevraagd voor verkeersveiligheid. Medewerkers konden deelnemen aan workshops, testen en quizzen met als doel het bewustzijn van veilig en MONO rijden te verhogen.

‘We kijken terug op een succesvolle week. Die begon met een mooie aftrap door MONO-ambassadeur Tim Coronel. Met onze activiteiten hebben we vervolgens veel van onze runners weten te bereiken’, vertelt Eduard Posthumus Meyjes, Distribution Team Lead bij Picnic.

‘We hopen hiermee ook andere bedrijven te inspireren aandacht te besteden aan MONO rijden en verkeersveiligheid. En we gaan graag in gesprek: hoe kunnen we hier als sector nog beter mee omgaan?’

Bekijk de video van de Safety Week: runners worden op de proef worden gesteld, kunnen zij het parcours foutloos afleggen terwijl ze bezig zijn op hun telefoon?

 

Afbeeldingen

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.