Onze aanpak
- De afdelingen SHEQ (veiligheid) en communicatie hebben samen gekeken hoe de MONO-campagne het beste binnen de organisatie kan worden opgezet.
- De MONO campagne wordt op twee momenten (juni & september 2020) binnen Renewi gelanceerd. We hebben bewust gekozen voor twee momenten (voor en na de zomervakantie) om de MONO-boodschap goed te laten landen bij onze mensen.
- Onze vrachtwagens worden standaard uitgevoerd met carkit om handsfree te bellen indien nodig. Daarnaast gaat communicatie via de boordcomputer, dus niet via SMS of Whatsapp.
Dit hebben we bereikt
In juni 2020 zijn al onze collega's op meerdere momenten in aanraking gekomen met MONO. via email, posters, narrowcasting, sleutelhangers, maar ook via krijttekeningen op onze locaties. De eerste reacties van de collega's zijn erg positief. In september brengen we MONO opnieuw onder de aandacht, dan ook middels toolboxen.
Onze tip!
Veiligheid moet altijd prioriteit hebben binnen een bedrijf dat veel voertuigen op de weg heeft. Het is onze eerste kernwaarde!
DIT ZIJN ONZE BELANGRIJKSTE WAARDETHEMA'S:
Kosten
Veilig
Werkgeverschap
Imago
Innovatie
Heb jij ook een goede ervaring met MONO?
Deel je case >