Heb jij ook een goede ervaring met MONO? Deel je case >
Zowel binnen STL als extern zijn we bezig met allerlei initiatieven om MONO rijden onder de aandacht te brengen. Lees meer over STL: 'We hanteren in alles practice what you preach'
Als schadeverzekeraar hebben we dagelijks te maken met de gevolgen van onoplettendheid in het verkeer. In samenwerking met de provincie Drenthe hebben we bij Univé een bewustwordingscampagne opgezet en we committeren ons aan MONO. Lees meer over Univé: 'We hebben dagelijks te maken met de gevolgen van onoplettendheid in het verkeer'
Helaas neemt het aantal ongevallen in het verkeer toe en afleiding is een van de belangrijkste oorzaken. Dat is voor ons bij de gemeente Zoetermeer reden om zowel medewerkers als inwoners van de gemeente op te roepen MONO te rijden. Lees meer over Zoetermeer: ‘Je hebt gewoon meer kans op een ongeval als je afgeleid bent door je telefoon’
Veiligheid heeft bij ons wereldwijd de hoogste prioriteit. Met ruim 21 miljoen ritten per dag zijn we bij Uber altijd op zoek naar de hoogste veiligheidsstandaard. Het principe van MONO sluit hier perfect op aan. Lees meer over Uber: ‘We zijn altijd op zoek naar de hoogste veiligheidsstandaard’
Er rijden dagelijks zo’n 1.750 transport- en inzamelvoertuigen van Renewi op de weg in Nederland. We willen graag dat onze collega’s en andere weggebruikers aan het eind van de dag weer veilig thuiskomen. MONO rijden bevordert de veiligheid, dus staan we daar 100% achter. Lees meer over Renewi: ‘Veiligheid is onze eerste kernwaarde’
Door MONO te rijden willen we veilig deelnemen aan het verkeer, schade beperken en zelfbeheersing creëren. Laat je niet leiden door de hectiek van de sociale media of van gevoelsmatige tijdsdruk. Lees meer over Zuidwest Logistiek: ‘Laat je niet leiden door hectiek’
Door het verbod van het in de hand houden van je telefoon op de fiets zijn we meer aandacht gaan besteden aan MONO rijden. Het is onderdeel van nieuwe procedures rondom veiligheid. Lees meer over Takeaway.com: ‘De veiligheid van onze bezorgers is prioriteit één’
Leden van RAI Vereniging leveren voertuigen die mobiliteit mogelijk maken. Wij voelen de verantwoordelijkheid om oog te hebben voor de keerzijde van mobiliteit: verkeersongevallen en één van de belangrijkste oorzaken te bestrijden: afleiding door mobiele telefoons en andere schermen. Lees meer over RAI Vereniging: ‘We hebben oog voor de keerzijde van mobiliteit’
Als veiligheidscentrum hebben wij verkeersveiligheid hoog in het vaandel staan. Het moet voor onze leerlingen de normaalste zaak van de wereld worden om voor de rijles je telefoon uit te zetten en op te bergen. Lees meer over DON Opleidingen: ‘Wij streven naar nul verkeersslachtoffers’
Als het over MONO rijden gaat, zijn veel dingen zo logisch, dat je er snel aan gewend raakt. Veranderingen lijken misschien niet groot, maar juist met kleine dingen kan er veel aangepakt worden. Lees meer over Sanders Fritom: ‘Als transportbedrijf hebben we een voorbeeldfunctie’
Bij Athlon willen we onze medewerkers zo veilig mogelijk deel laten nemen aan het verkeer. We moeten zelf ervaren hoe we het beste ongestoord kunnen rijden, om onze klanten goed te informeren en adviseren. Verkeersveiligheid is een van onze strategische punten. Lees meer over Athlon: ‘Het begint met inzicht en eigen ervaringen’
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.