Als schadeverzekeraar hebben we dagelijks te maken met de gevolgen van onoplettendheid in het verkeer. In samenwerking met de provincie Drenthe hebben we bij Univé een bewustwordingscampagne opgezet en we committeren ons aan MONO.
De 2 bijeenkomsten zijn door 150 collega’s bezocht en daarnaast zijn er ongeveer 80 collega’s die via een livestream hebben meegekeken. Massaal werd na afloop de handtekening op het bord geplaatst, waarmee medewerkers beloven MONO te rijden.
De meeste collega’s vonden het verhaal van VVN en het persoonlijke verhaal van Fred impactvol. Dat is de sleutel om bewustwording op dit thema te vergroten.
Kosten
Veilig
Werkgeverschap
Imago
Innovatie
Heb jij ook een goede ervaring met MONO?
Deel je case >
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.